Filled Under:

Anda Pasti Terkejut Beruk Selepas Baca Apa Yang Berlaku Kepada Lelaki Ini Selepas 3 Tahun Di Hospital...


Akhirnya mahkamah Beijing mengarahkan beliau untuk meninggalkan hospital, tetapi apa yang belaku adalah sebaliknya beliau merantai dirinya di tempat tidurnya. Pihak polis akhirnya terpaksa campur tangan; mereka memotong kunci dan mengheret seorang lelaki yang enggan keluar dari bangunan tersebut.

Semuanya bermula pada Ogos 2011, apabila Encik Chen telah dimasukkan ke Beijing Jingmei Group Hospital untuk menerima rawatan bagi kecederaan kecil telah beliau dialami semasa kemalangan. Beliau berada di hospital itu selama sebulan sebelum pulang ke rumah, dan beliau kembali beberapa bulan kemudian mengadu sakit kaki.

Beliau telah disahkan menghidap trombosis vena dalam, jadi doktor merawatnya selama tiga bulan sebelum membenarkannya pulang. Tetapi kali ini, Encik Chen bulat-bulat menolak untuk pulang ke rumah, dengan mengatakan bahawa kakinya masih begitu sakit dan dia tidak boleh meluruskannya. Beliau berkata ianya adalah tanggungjawab hospital untuk menjaga dia, jadi dia menetap di sana, walaupun tidak dapat hadir di hari perkahwinan anaknya!

"Saya tidak pernah mandi atau meninggalkan hospital dalam tempoh tiga tahun yang lalu. Saya juga terlepas perkahwinan anak saya, "katanya, menangis. Encik Chen akhirnya tidak dapat membayar bil-bil perubatan, jadi hospital yang merawat beliau berhenti merawat beliau pada bulan Julai 2012.

Ujian menunjukkan bahawa dia benar-benar sihat, walaupun dia menegaskan dia belum sihat. Jadi hospital terpaksa mendapatkan bantuan undang-undang, dan awal bulan ini mereka telah diberi surat dari mahkamah untuk mengeluarkannya dia secara paksa dari katilnya.

Laporan lain mengatakan dia akhirnya telah dibawa balik ke rumahnya di daerah Mentougou Beijing.


sumber