Filled Under:

Mencium Seluar Dalam Isteri Akan Membuat Si Suami Lebih Sihat , Kuat Dan Awet Muda ??!!



[ |Masih ramai sebenarnya yang tidak tahu mamfaat mencium seluar dalam isteri,dalam beberapa bahasan yang dilakukan oleh [ menemukan bahwa suami yang gemar mencium seluar dalam isterinya akan nampak lebih sehat ,kuat dan awet muda.
[
Nampak agak menjijikkan namun faktanya seluar dalam isteri adalah salah satu pengobatan alternatif pengobatan wajah agar nampak lebih muda dan sihat selain dari pada mampu mengawal timbunya jerawat.perkara ini dilakukan pada pagi hari sebelum mencuci muka atau mandi.
Ramai sebenarnya yang sudah melakukan perkara ini namun mereka malu mengakuinya disebabkan terlalu peribadi untuk dibacarakan kepada umum.
[
Seorang pakar mengatakan sesiapa yang mencium seluar dalam pasangannya akan mengalami sensai yang meningkatkan gairah seks.
Hal ini berkait kepada kejiwaan(lumrah manusia) namun efek dari perbuatan ini mampu membuat seseorang mengalami peningkatan libido tidak seperti biasa.
Maka dari itu dianjurkan kepada setip pasangan suami isteri yang ingin melakukan hubungan intim mencium seluar dalam isteri untuk meningkatkan gairah seks masing masing.
[
Mencium seluar dalam isteri mampu mempercepat detak jantung,perkara itu berpunca daripada imajinasi perilaku yang menciumnya.
Saat mengalami pasa ini detak jantung akan meningkat,sama seperti seseorang berlari 15 minit,beberapa pakar juga menyarankan kepada pasangan agar memakai seluar dalam pasangannya.

sumber : http://barulaviral.blogspot.co.id/2016/05/suami-yang-gemar-mencium-seluar-dalam.html?m=1