Filled Under:

Gara-Gara Perkenalan Di MEDIA SOSIAL , Seorang Mahasiswi Dir0g0l Selama Berhari-Hari !!



Awal perkenalan melalui laman media sosial facebook yang mulanya manis hingga berakhir dengan kekerasan seksual telah di alami oleh gadis berumur 18 tahun yang merupakan mahasiswi perubatan telah dirogol selama berhari-hari oleh seorang lelaki berumur 25 tahun yang di kenalinya melalui facebook sejak awal bulan lalu.
Mangsa mengaku ,dia mengenali lelaki berkenan melalui laman media sosial pada awal bulan lalu, semenjak dari pada itu mereka menjadi akrab hingga membuat satu temu janji pertemuan di atur.
Pada minggu lalu 29.05.2016 saya di ajak bertemu, kemudian dia mengajak saya untuk menemaninya bertemu rakannya bernama Ahmad, kata mangsa pada pemberita 06.06.2016.
Saat itu lelaki terbabit memberikan mangsa minuman, namun setelah meminum air yang diberikan suspek, mangsa kemudian tidak sedarkan diri.
Setelah minum air yang diberikan kepala saya menjadi pening sebelum pengsan, saya sedar saja sudah berada di tempat lain di atas ranjang tanpa sehelai pakaian, saya mendapati saya telah di rogol, perkara itu berlaku dalam beberapa hari kemudian saya berhasil lari dari rumah itu pada kamis 02.06.2016 ,katanya.
Menurut pengakuan mangsa, vijay pratama mengenalkan dirinya kepada mangsa sebagai seorang Pengarah perusahaan getah, akan tetapi setelah di siasat dia hanyalah seorang lelaki biasa yang tidak memiliki pekerjaan.
“Setelah kejadian itu, saya mengadu pada kedua orang tua, dan kami membuat siasatan ternyata vijay pratama bukanlah Pengarah perusahaan getah, dia hanya orang biasa yang tidak bekerja “,.katanya.
Atas kes ini pihak polis telah memburu seorang suspek bernama vijay pratama dan Ahmad ungkap Komisioner Fahrizal Disini.
e-berita.org