Filled Under:

Kau Jangan Ingat Senang Suami Isteri Jarak Jauh , Kepercayaan Tu Sangat Penting . Kau Baru COUPLE , Dah Bajet-bajet TERASA KEKOSONGAN ! Lelaki Tak Matang , wanita Jangan Jadi Mangsa Lelaki Macam NI !




Kalau dulu ramai yang panggil cinta monyet. Yang paling tak tahan selalu kalau dulu sekolah rendah kita dimomokkan dengan ‘ kalau selalu bergaduh dengan kawan berlainan jantina jodoh kuat.’ katanya la bagi menakutkan kita ja.

Tapi ada juga yang sampai ke jinjang pemlamin, alhamdulillah. Tapi bukan itu yang kami nak bagitahu korang semua, sebenarnya hubungan itu luas jangan selalu menharap dengan apa yang kita belum pasti akan kesudahanya. Sama macam pasangan ni, mungkin harapan tak kesampaian di tengah jalanan terjumpa insan yang rasa boleh membahagiakan. So apa lanjutan ceritanya? korang mesti layan cerita ni.
Ni bukan kisah kasihku di menara gading

Lelaki cepat bosan, betul ke?


Dah pernah kantoi rupanya
Bagus ada kesedaran menipu itu dosa
I jaga mata I, jaga hati I
Kesimpulannya you yang gatal! amik sebiji simpan dalam hati
Ukhwah jangan diputuskan, mungkin tak ada jodoh
Nasihat bekas kekasih tu jangan lupa

Nasib baik tak ada kasut tumit melekat dekat kepala. Dah belajar tinggi-tinggi takkan nak emosi sampai macam tu betul tak. Wanita ni mungkin hatinya seperti tisu tapi mereka sebenarnya dikurniakan tahap kesabaran yang cukup luar biasa.

So harap lepas ni korang boleh berkawan seperti biasa, dan moga lelaki ni dah tak menggatal dengan wanita lain.Manala tau kot dia dah bosan juga dengan insan yang memenuhi kekosongan hati dia ni. Korang jangan stop bercinta okay, sebab cinta tu luas bukan cinta sesama manusia semata sebaliknya cintailah pencipta kita.

Sumber: Facebook Aliff Channel