Filled Under:

MASYAALLAH.. Gadis Comel Tikam Leher Bapa Sendiri Dua Kali Kerana Tiak Restui Hubungan Sejenis Lesbian.. Apa Yang Difikirkan Oleh Gadis Comel Ini Demi Cinta Sonsangnya Dia Sanggup tikam Bapa Sendiri..Ya Allah Sangat Menakutkan Melihat Gambar InI


Gadis Tikam Leher Bapa Dua Kali Akibat Tak Restui Hubungan Sejenis

Seorang gadis yang berusia 18 tahun sanggup menikam leher bapa sendiri akibat tidak merestui hubungannya dengan seorang gadis.


Dalam kejadian yangberlaku di rumahnya di Taman Desa Bakti, Jinjang kira-kira jam 10.45 pagi tadi.
Menurut ketua daerah sentul Asisten Komisioner R. Munusamy.kejadian itu berlaku akibat dari anak mangsa yang tidak berpuas hati dan mengamuk apabila bapanya itu tidak meretui hubungannya dengan seorang gadis.

Remaja berusia 18 tahun itu mula mengamuk dan menyerang bapanya, selepas hubungannya dengan seorang perempuan dihalang keluarga.


“Siasatan awal mendapati ketika pertelingkahan berlaku, suspek dikatakan mengambil sebilah pisau pemotong sayur dan bertindak menikam bapanya sendiri dileher sebanyak 2 kali.


“Suspek berusia 18 tahun sudah ditahan dan kes disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan,” katanya ketika di tanya Astro Awani.


Mangsa yang berumur 45 tahun terpaksa di bawa ke Hospital Selayang oleh ahli keluarga yang lain untuk mendapat rawatan setelah kejadian berlaku.


Sumber: syokkita