Filled Under:

Menjijikkan! Gadis Cantik Ini Jadi Pelacur Jalanan Sejak Umur 16 Tahun, Inilah Yang Terjadi Kepadanya 10 Tahun Kemudian


Cerita bergambar ini mengenai seorang gadis kecil yg cantik bernama Ah-V. Ah V umur 16 tahun dengan pakwenya Xiaowu (berumur 28, dipenjarakan dua kali total 5 tahun, pengangguran )

Zhao Tielin adalah seorang jurugambar dokumentari. Dia mengambil foto-foto pelacur desa Cina. Untuk membangun kepercayaan dengan para pelacur, Zhao menjadi teman mereka. Zhao sangat miskin pada waktu itu seperti pelacur, sehingga mereka percaya padanya secara perlahan-lahan.


Setelah lama bergelumang melayan nafsu lelaki

Ah-V akhirnya hamil tanpa diketahui siapa yang telah hamilkan dia. Ini kerana dia masih baru dalam bidang ini dan selalu mengalah dengan pelanggan yang enggan memakai kondom


Ah-V memilih jalan gugurkan kandungan


Dia sudah hamil empat bulan dan dia tidak ada duit untuk gugurkan kandungan. Doktor kata dia janin dah besar sangat.


Kerana Ah-v tidak ada duit membayar bilik, mereka meletakkan dia di lorong belakang dengan tabung digantung pada pagar seperti tali pengikat anjing


Ah-V berkali-kali disuntik semasa pembedahan, dia menghabiskan semua duit simpanan. Ketika dia meninggalkan klinik merasa sedih dan lemah, gadis-gadis lain semua tertawa di belakang punggungnya dan menyebutnya "gadis bodoh"



Kadang-kadang ada jer pelanggan yang membayar dengan duit palsu. Ah-V yang berasal dari kampung tak pernah bersekolah senang-senang je ditipu lelaki kurang ajar

Kalau bisnes baik..Ah V suka bersiar-siar seperti remaja lain

 

Sering pakwenya meminta duit dari Ah-V "mana duit !!" Teman lelaki yang tak pernah bekerja membuatkan dia menanggung makan dan minumnya.

 

Ketika Xiaowu ucapkan Ah-V: ". Aku mencintaimu, aku akan menikahimu" cuma rayuan palsu, tapi Ah-V merasa bahagia dan selamat tika mendengar kata-kata ini.


 

Sedang proses tawar menawar


Ah-V meminta pelacur lain Ah-Lan untuk memeriksanya kerana dia khawatir telah terkena penyakit kelamin

 

Kadang-kadang teman lelakinya terpaksa mengusir "pelanggan" yang tidak bayar berpatutan

 

Ah-V gembira jika bertemu pelanggan yang hensem


Jika ia mendapat 13 pelanggan dalam sehari dia boleh mendapat duit lebih tapi terkadang ia jadi sangat lemah bahkan tidak sanggup bangun dari tempat tidur setelah melayani pelanggan seramai itu 

 

Sering pakwenya pukul Ah-V kalau kurang pelanggan


Hari itu dia tidak mendapatkan pelanggan dia pun menangis, Ah-V hanyalah seorang gadis kecil yang terpaksa menjadi dewasa terlalu cepat.




Bersalahkah dia? Menjadi mangsa kerakusan dunia....