Filled Under:

AKHIR ZAMAN !!! Lima beradik ini sanggup berkongsi seorang isteri !!



Lima beradik ini sanggup berkongsi seorang isteri !! :
Lima beradik ini berkongsi seorang isteri sahaja kerana enggan mahu berpisah. Lihat 3 foto bagaimana cara mereka menyetubuhi wanita itu...Masyallah! Memang malu kami nak baca selanjutnya. Uhuhu
Seorang wanita yang dikenali sebagai Rajo Verma mendedahkan bahawa dia mempunyai lima orang suami. Tidak terhenti setakat itu, kelima-lima lelaki berkenaan mempunyai pertalian adik-beradik kandung.

Berdasarkan laporan dari portal Mylaunchpad berkata, suri rumah berusia 22 tahun itu tinggal di dalam sebuah rumah satu bilik bersama kelima-lima suaminya. Rajo menjalankan tanggungjawab normal sebagai isteri di waktu siang dan tidur bersama suami berbeza mengikut giliran pada sebelah malamnya.
Perkongsian rumah tangga enam individu itu dikurniakan seorang bayi lelaki namun menurut Rajo, dia sendiri tidak mengetahui siapakah bapa kepada zuriatnya.



“Ramai yang bertanya tetapi pada awal sahaja berasa sedikit pelik, kini sejujurnya saya tidak mempunyai suami kegemaran,” terang Rajo.

Rajo berkahwin dengan suami pertamanya Guddu, 21, mengikut istiadat Hindu yang diatur keluarga mereka. Walaubagaimanapun, adat di kampung mewajibkan wanita itu turut mengambil adik-beradik Guddu sebagai suami.

“Kami semua melakukan hubungan seks dengannya tetapi saya tidak pernah cemburu. Kami sebuah keluarga yang bahagia,” jelas Guddu.



Suami-suami Rajo yang lain termasuklah Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26, dan terbaru sekali adalah Dinesh yang dikahwini dua tahun lalu ketika pemuda itu baru sahaja mencecah usia 18 tahun.
Sebagai suri rumah kepada keluarga yang besar, Rajo memasak, mengemas dan menjaga anaknya, Jay yang berusia dua tahun ketika semua suaminya bekerja di Dehradun, utara India.

“Ibu saya turut berkahwin dengan tiga beradik. Apabila saya menerima Guddu sebagai suami, saya tahu bahawa saya harus menerima kesemua adik-beradiknya sebagai suami,” ujar Rajo.

Tradisi yang diamalkan Rajo sekeluarga ini dipanggil ‘Poliandri’. Adat purba ini pada zaman dahulu diamalkan bagi mempertahankan tanah pertanian keluarga.

“Saya tidur dengan mereka mengikut giliran. Kami tiada katil, kecuali beberapa selimut. Tiada perasaan iri hati timbul malah saya mendapat lebih perhatian dan kasih sayang berbanding kebanyakan isteri lain,” tambahnya lagi.



|
|

Sumber: salamviral